Logo
header-standaard

Overtuigen in je online marketing

Wat is je online identiteit? Het wordt tijd om je positie in te nemen en te optimaliseren. Dat gaat verder dan positioneren. Waar sta je voor? Welke principes heb je? Bij positioneren meet je jezelf een gewenst imago aan, maar bij het innemen van een positie laat je zien waar je voor staat en handel je in alles vanuit die overtuiging. Andere posities durf je los te laten.

Breng je missie en verhaal in evenwicht

Mensen worden loyaal aan organisaties zodra ze een positie innemen die bij hen past. Ze kunnen zich met jouw merk identificeren door te vertellen wie ze zijn en wat ze geloven. In de praktijk is het echter lastig om je positie in online middelen te vertalen en überhaupt te ontdekken waar je zelf voor staat. So, what’s your story?

Denkstof

Vraag jezelf het volgende af:
1. Wanneer sta je als organisatie dicht bij jezelf?
2. Welke wegen bewandelen bezoekers voordat zij klant worden?
3. Hoe orkestreer je alle middelen tot een melodieus geheel?


Breinonderzoek benutten?
De 5 stappen naar online succesNaar contact


Er zijn geen regels hier:
wij proberen iets te bereiken.
(Thomas A. Edison)

0 klanten
Sinds 1993