Logo
header-inhoud

Content is cruciaal

De inhoud van je online middelen is van cruciaal belang. Met een leuke lay-out ben je er nog niet. Je hebt content (inhoud) nodig. Content kan van alles zijn: video’s, tekst, foto’s, tweets, updates, enzovoort. Keuzes zijn noodzakelijk om succes te bereiken met de inhoud van je middelen. Hoeveel inhoud? Wanneer? Hoe vaak?

Strategie bepalen

Er rijzen heel wat relevante vragen op als het gaat om contentmarketing en contentstrategie. Welke strategie kun je het beste inzetten? Het is goed om hier bij stil te staan. Jouw succes valt of staat met je inhoud. De keuzes bepalen of je wel of niet voldoende aandacht trekt. Vervolgens bepalen de keuzes in welke mate je de bezoekers aanzet (verleidt) tot actie. Zorgt jouw inhoud voor genoeg conversies? Of heb je het idee dat er meer uit te halen valt? Door een schat aan ervaring weten we inmiddels dat dat laatste vrijwel altijd het geval is.

Conversie door contentoptimalisatie

Met een optimalisatiestrategie voor inhoud weet je zeker dat je inhoud ook daadwerkelijk effect heeft. Zeker als je aan de slag gaat met de kracht van verhalen en de inzichten vanuit breinonderzoek toepast. Meer dan 700 partners gingen je inmiddels voor. We bieden hen specifieke kennis over contentoptimalisatie aan, waardoor ze groeien en bloeien. Dit effect kunnen we ook voor jou realiseren.


Waarom verhalen ons brein strelen:
2. Kracht van verhalenNaar contact


Als je het wezen van iets begrijpt
kom je tot de eenvoud.
(Steve Jobs)

0 klanten
Sinds 1993