Logo
header-email

E-mailmarketing: antwoorden oprapen door analyses

Hoe vaak wordt je mail geopend? Hoe groot is het percentage dat doorklikt naar je website? Op welke dag en op welk tijdstip kun je het beste mailen? Welke onderwerpsregel kun je het beste gebruiken? De antwoorden liggen voor het oprapen door meetbare e-mailmarketing, waarbij je eenvoudig resultaten kunt analyseren.

Eenvoudig, professioneel

Onze partners kiezen om diverse redenen voor e-mailmarketing. De combinatie lage kosten en groot bereik spreekt hen aan, net als de mogelijkheid om doelgroepen te segmenteren en e-mails te personaliseren. Met e-mailmarketing kiezen ze voor het eenvoudig beheren van verzendlijsten en voor een professionele opmaak.

De draagmuur

E-mailmarketing beschouwen we als de draagmuur van je relatie met je afnemers. Een draagmuur valt of staat echter met de juiste bouwstenen: een doordachte strategie is noodzakelijk om te voorkomen dat je doelgroep afhaakt en niet geïnteresseerd is in je boodschap. Naast de bouwstenen is het juiste cement belangrijk: de do’s en don’ts. Profiteer jij al van e-mailmarketing?


Hoe stijg ik in Google?
5. Stijgen in GoogleNaar contact


Speel en blaas het van de toren
speel en geef het lot haar zin
speel van achteren naar voren
speel het slot als het begin
(Thé Lau)

0 klanten
Sinds 1993