Logo
Portfolio-Budgetdak

Heerlijke reacties vanuit Harlingen

Vanuit het Friese Harlingen kwam er een bijzondere opdracht. Het werd voor Budgetdak.nl tijd voor een compleet nieuwe webshop in dakbedekkingpakketten (zelf je dak bedekken). Wereldwijd worden daken bedekt met de materialen van Budgetdak. De doelstelling voor de webshop was duidelijk: hij moest converteren als een malle. De meesters pasten de kennis van het onderbewuste toe bij het creëren van de nieuwe webshop. Het leidde tot heerlijke reacties vanuit Harlingen.

Drempelloos naar conversie scheuren

In Harlingen hadden ze namelijk nauwelijks verwacht dat het onbewuste zo’n belangrijke rol zou spelen bij beslissingen. Door het succes van de nieuwe webshop bleek hoe belangrijk de inzichten over bijvoorbeeld gaze cuing, selectieve perceptie, contrast, vertrouwen, autoriteit en het interloper-effect waren. Het toepassen van inzichten neemt drempels weg, waardoor bezoekers drempelloos naar een conversiemoment kunnen scheuren. Conversie door breinonderzoek, dat is lekker.

 

budgetdak-dashboard

Naar contact

0 klanten
Sinds 1993