Logo
Portfolio-duinenzathe

Online overtuigen

Duinen Zathe profileert zich al jaren als hét attractiepark voor kinderen van de basisschoolleeftijd. Ook online wil het attractiepark indruk maken op deze doelgroep. De meesters hebben de inzichten vanuit neurologische en psychologische onderzoeken vertaald naar een frisse website die doet wat ie moet doen: online overtuigen.

Meer reserveringen

De mascotte Spur is flink geliefd bij de doelgroep. Daarom is besloten om Spur een prominente plek te geven in, op en door de website. Onder andere gebruik van stripachtige tekeningen van de mascotte blijkt positieve emoties op te roepen. De tekstballonnen versterken dat effect. De nieuwe website levert nu meer reserveringen en contactaanvragen op.

Neuromarketing?

Gevoed door neuromarketing zijn de meesters aan de slag gegaan. Elk aspect van de website is onder de loep genomen. Duinen Zathe ziet resultaat en is tevreden met de inbreng van de specialisten. Online overtuigen: het is Duinen Zathe gelukt.

 

Verleiding?

Zo prikkelde De Jong Sanitair het emotionele brein Naar contact

0 klanten
Sinds 1993