Logo
portfolio-Wagenaar

Goed lopende webshop

Optimalisatie is altijd een goed idee, ook als je organisatie het online al uitstekend doet. Het kan immers altijd beter. Dat ondervond ook Wagenaar Watersport, dat geïnteresseerd was in verdere optimalisatie en verbetering van de webshop. Geen probleem.

Nog meer omzet genereren

De focus kwam te liggen op meer beleving en meer verkeer naar de webshop, met als logische doelstelling (nog) meer omzet genereren.

De kracht van verhalen

Wagenaar Watersport stond open voor de kracht van verhalen. Hierdoor kwam er ruimte voor achtergrondinformatie over de eigenaren en hun passie. De binding met de bezoekers werd versterkt. De beleving van de webshop werd aangepakt en er ontstond meer ruimte voor tijdelijke acties. Als kers op de taart werd de Adwords-campagne door Eigen & Wijze compleet geoptimaliseerd, zodat ook de vindbaarheid een impuls kreeg.

 


46% meer artikelen online verkocht

Het optimalisatietraject heeft Wagenaar Watersport veel opgeleverd. De webshop zag de groei van het aantal paginaweergaves toenemen met 20% (wat neerkomt op een stijging van 98.456 paginaweergaves). Het aantal bezoekers nam toe met 16% en er werden 46% meer artikelen online verkocht.



 

Gestegen gebruikersgemak

Handigheid centraal bij Incassade Naar contact

0 klanten
Sinds 1993