1. Inhoud bepaalt succes
De inhoud van je online middelen is van cruciaal belang. Met een leuke lay-out ben je er nog niet. Je hebt content (inhoud) nodig.
Content kan van alles zijn: video’s, tekst, foto’s, tweets, updates, enzovoort. Strategische keuzes zijn noodzakelijk om succes te bereiken met de inhoud van je middelen. Hoeveel inhoud? Wanneer? Hoe vaak?
Verder lezen

2. Kracht van verhalen
Ben jij je al wel bewust van de ‘plakfactor’? Ontdek storytelling. Hierbij wordt je website geoptimaliseerd op basis van de kracht van verhalen.
Verhalen hebben een veel betere plakfactor in ons brein dan slechts die standaard ‘bedrijfsriedeltjes’ die je overal tegenkomt. Wil je dat je boodschap blijft plakken? Start met verhalen…
Verder lezen
3. Conversie door breinonderzoek
Je wilt graag de conversies van je online middelen verhogen. Inzichten vanuit breinonderzoek gaan je daarmee helpen.
We combineren marketing met wetenschap en hebben daarom een solide basis voor de optimalisatie van je middelen. Met soms uiterst kleine en subtiele aanpassingen kun je al meer conversie bereiken.
Verder lezen
4. Effect met e-mail
Hoe vaak wordt je mail geopend? Hoe groot is het percentage dat doorklikt naar je website? Op welke dag en op welk tijdstip kun je het beste mailen?
Welke onderwerpsregel kun je het beste gebruiken? De antwoorden liggen voor het oprapen door meetbare e-mailmarketing,waarbij je eenvoudig resultaten kunt analyseren.
Verder lezen
5. Stijgen in Google
Dagelijks komen er wereldwijd duizenden websites bij. Iedereen wil graag z’n plekje op pagina één in Google veroveren én vasthouden. Als je even niet oplet, zak je weg in Google.
Zonder speciale strategie loop je bewust over drijfzand. Zoekmachineoptimalisatie is een voortdurend proces, een constante brug naar resultaat.
Verder lezen