Een website die standaard is, schiet vaak te kort in mogelijkheden en effect. Daarom zijn alle sites die wij bouwen, gebouwd op een basis die door ons zelf ontwikkeld is. Op deze solide basis ontwerpt ons creatieteam een speciaal voor jou ontworpen design en bouwen onze programmeurs de functionaliteiten waar jij baat bij hebt.
Wij zijn ons er van bewust dat het belangrijkste doel van de website of -shop is, dat deze kansen realiseert, met omzet als eindresultaat. Onze slimme sites doen dat met een zorgvuldig opgezette kliklijnstructuur. Deze is gebaseerd op een online gedragsontwerp gebaseerd op wetenschap.
We beïnvloeden gedrag door psychologische principes, creatieve creatie en vaktechnische regels te combineren tot een efficiënt ontwerp. Zo begeleiden we bezoekers naar een handeling als eindconversie, zoals het invullen van een contactformulier of het doen van een online aankoop.
Een website als losstaand kanaal benut niet alle kansen. Online marketing is een samenspel van kanalen waar jouw doelgroep zich bevindt. Onze online marketeers kunnen voor jou al deze kanalen bespelen om jouw online succes in een stroomversnelling te brengen. Ze vullen je site met aansprekende content, lokken nieuwe websitebezoekers, houden je fans up to date via social media, lokken ze naar je site met nieuwsbrieven en gaan op zoek naar nieuwe klanten met advertenties.
Elke samenwerking krijgt onze onverdeelde aandacht. Ons doel is om niet alleen een website of webshop neer te zetten waar de klant blij mee is, maar één waarvan wij weten dat hij zijn doel zal bereiken.
De huisstijl van Timboco kwam nog uit de tijd van de oprichting in de jaren ’70. Tijd voor verandering! Rick en zijn vader Fokke zijn op zoek naar een uitstraling die past bij hun visie over de toekomst van het bedrijf en een bedrijf dat hen kan begeleiden naar betere online vindbaarheid.
We hebben een complete overhaul van de looks van Timboco verzorgd, een logo met een knipoog (zie je het hamertje?) en bijpassende frisse huisstijl. Deze hebben we op de website toegepast om de bezoeker te overtuigen van de waarden van Rick en Fokke. Ook wordt Timboco bijgestaan door een online marketeer die gestaag hun vindbaarheid vergroot en hun relaties op de hoogte houdt.
Deze winkel in Rotsterhaule groeit al jaren met ons mee. In 2022 was het moment daar voor de volgende stap en nieuwe visie van Marco en Jessica de Jong voor het bedrijf. Van land- tuin- en doe-het-zelf-handel naar partner in groentechniek.
De knoop is doorgehakt voor Kerstma-Heida. Ze willen online groeien, en de familiaire naam is daarin mogelijk een belemmering. De identiteit moet op de schop en doorgevoerd worden in alle uitingen.
Wij hebben voor Marco en Jessica een alter ego gemaakt: Green Jack. Green Jack ís hun klant: professionele hovenier en veelzijdige vakman. Je kunt hem overal voor vragen, hij staat je bij met goede raad en klaart de klus.
Green Jack zijn hoofdrol is online. In de Magento 2 webshop kun je bij hem terecht voor 18.000 producten. Van heavy duty zitmaaier tot het kleinste onderdeeltje dat hij zelf ook in zijn workshop gebruikt om machines te onderhouden. Hij houdt je op social media op de hoogte van tips, tricks, zijn werkplaats en aanbiedingen in de winkel. Daarnaast brengt Google Ads duizenden online shoppers per week naar de site.
Historische Zeilvaart Harlingen biedt je met hun bruine vloot twee manieren om de Waddenzee of het IJsselmeergebied te ontdekken. Je kunt als groep een schip met schipper huren of je kunt met een klein gezelschap een arrangement boeken.
Zeilen met historische schepen lijkt een beetje uit de mode te raken. Hoe kunnen we onze fantastische reizen aantrekkelijker maken voor een bredere doelgroep?
We hebben voor wind in de zeilen gezorgd door een site te bouwen die de beleving van een zeilreis de hoofdrol geeft. Nautische tintjes in de navigatie geven de site een fris, speels uiterlijk.