Logo
header-teksten

Krachtige teksten activeren jouw bezoekers

Bij tekstschrijven denk je al snel aan zoekmachinevriendelijke teksten. Met SEO-teksten kun je immers bezoekers naar je website trekken. Maar tekstschrijven gaat veel verder dan die bekende SEO-focus. Goed geschreven teksten doen meer dan alleen bezoekers trekken. Goede teksten zetten je bezoekers daadwerkelijk in beweging.

Pure verleiding

Wat voor teksten verleiden het brein van je bezoeker om verder te klikken? Wat voor teksten verleiden het brein van je bezoeker om te kiezen voor jouw product of dienst? Welke woorden dienen als triggers? Welke woorden vormen gezamenlijk de glijbaan naar online succes? Tekstschrijven is meer dan SEO. Tekstschrijven is pure verleiding. Als je het goed doet. Doe jij het goed? Of kun je wel wat hulp gebruiken?

Alle aspecten

Om bezoekers te activeren kun je de kracht van verhalen en kennis van het onderbewuste benutten. Denk jij bij tekstschrijven bijvoorbeeld al wel aan storytelling en neuromarketing? Het wordt toch wel eens tijd dat je teksten écht voor effect gaan zorgen. Internet Marketeers kunnen je hierbij helpen. Zij beheersen alle aspecten die komen kijken bij tekstschrijven.

De bedrijfsziel

Wat je veel ziet bij tekstschrijven is dat tekstschrijvers op afstand een paar vlotte tekstjes schrijven met wat SEO-woorden. Prima, maar Internet Marketeers geloven dat ze beter bij jou op locatie aan de slag kunnen. Dan zijn ze in de omgeving waar het gebeurt. Dan zien, ruiken, proeven, voelen ze waar jouw organisatie om draait. Dan kunnen ze de bedrijfsziel in de teksten leggen. Hoe kun je het brein van je bezoeker activeren als de ziel ontbreekt in de teksten?

Impuls

Internet Marketeers staan klaar om je te ontlasten en je te ontzorgen op het gebied van tekstschrijven. Ze komen graag bij je langs om tekstschrijven een impuls te geven. Jouw voordeel is duidelijk: teksten die krachtig genoeg zijn om bezoekers te activeren. Daar heb je wat aan. Kijk eens kritisch naar de huidige teksten op je website of andere kanalen. Is de bedrijfsziel aanwezig? Verleiden de teksten het brein van je bezoeker? Is het niet eens tijd voor actie?


Hoe overtuig je het brein online?
De 5 stappen naar online succesNaar contact


0 klanten
Sinds 1993