Logo
Kennismaken

Van teletekstkampioen naar erkende internetpartner

1981. Het journaal komt met een item over het ‘nieuwe fenomeen’ teletekst. Nic Hühl ziet kansen en benut ze in het begin van de jaren negentig: Eigen & Wijze wordt opgericht en teletekst beleeft een ware doorbraak. Nic richt zich met Eigen & Wijze op onderhoud en verkoop van teletekstpagina’s. Het teletekstbureau bloeit en groeit.

Koerswijziging
De jaren negentig verstrijken en heel langzaam wordt internet steeds een belangrijker medium. De wereld verandert. Blijf je hetzelfde doen wat je altijd gedaan hebt? Of kies je voor het beantwoorden van innovaties? Eigen & Wijze koos voor dat laatste en veranderde gestaag in een erkende partner op het gebied van internet marketing.

Opmars
Dankzij een eigen filosofie en aanpak, wederzijds vertrouwen en voortdurende ontwikkeling was er vervolgens een mooie opmars mogelijk. Inmiddels heeft Eigen & Wijze een band opgebouwd met ruim 700 partners. Benieuwd wie we zijn en wat we kunnen? Ontmoet ons team of bekijk ons portfolio.

   Tip | Bekijk ook
De meesters

0 klanten
Sinds 1993