Logo

Merkvoorkeuren

Is merkvoorkeur een bewuste keuze? Neuromarketing laat zien dat onze merkvoorkeuren zich vooral onbewust ontwikkelen. Achteraf worden ze eventueel gerationaliseerd. De connectie met een merk is dus vooral onbewust ontstaan en emotioneel. We zijn gevoelig voor bepaalde merken, maar we kunnen niet precies uitleggen waarom. Het voelt ‘gewoon’ goed.

Importeur wereldmerken

Bromach houdt zich bezig met de import, export en groothandel van landbouwmachines. Dankzij de specifieke positionering (importeur van wereldmerken) lift Bromach mee op de positieve gevoelens die aan wereldmerken gekoppeld zijn. Het is bekend, het is vertrouwd. In, op en door de nieuwe website staat het merkenverhaal centraal. Kies je Bromach, dan kies je ‘automatisch’ goed.

Echte mensen

Vrijwel iedereen is het erover eens dat een website veel meer is dan een visitekaartje van een bedrijf. Des te gekker is het dat veel websites nog niet eens aan het label ‘visitekaartje’ voldoen: ze representeren niet de identiteit van het bedrijf. Zo staan er foto’s op van vreemde mensen in vreemde gebouwen in vreemde omgevingen. Dankzij bedrijfsfotografie sluit het online beeld van Bromach naadloos aan bij de werkelijkheid. Echte mensen!

bromach-dashboard2

 



 Naar contact

0 klanten
Sinds 1993